Alimentația școlarului: reguli pentru părinți

Photo credit: Khamkhor

🚸 REGULI PENTRU PĂRINȚI de la nutriționist Corina Dascalu – Alimentația școlarului:

🥑 servirea micului dejun dimineața ESTE FOARTE IMPORTANTĂ!!!

🍎 cel mic nu trebuie să plece de acasă fără o gustare sau chiar cu o caserolă de mâncare pregătită!

💧nu uitam să îi dăm copilului și o sticlă de apă, pentru că hidratarea este la fel de importantă ca și nutrienții din mâncare.

🍉 fructele și legumele/ mix-ul de semințe și/sau nuci crude și hidratate trebuie să reprezinte gustările școlarilor;

🥬 indiferent de tipul de alimentație a școlarului (carnivor, vegetarian, vegan) dați-i copilului mâncare cat mai simplu pregătita și cât mai simplu combinată.

🥗 nu există reguli “minune” de asociere a alimentelor, fiecare suntem diferiți și ar trebui să ținem cont de toleranța noastră alimentară;

🥦 creați meniuri sănătoase împreună cu micuții voștri, implicați-i în diferite activități (cumpărături, ajutor în bucătărie, aranjarea mesei, etc);

🍇 înconjurați-vă de alimente sănătoase și cu o înaltă valoare nutritiva și cat mai puțin procesate;

🐒 fiți activi și îndreptați și copilul către astfel de activități sportive;

👨‍👩‍👧‍👦 încercați să fiți un model de urmat pentru copilul vostru fie că ne referim la alimentație sau sport.

Lasă un răspuns